Kalibrácia - sťažnosti : popis a postup riešenia
Organizačná zložka spoločnosti ECOMED – Kalibračné laboratórium PIPETTE LAB príjma a rieši sťažnosti spojené s kalibráciou odmerných piestových prístrojov a rieši ich v súlade s požiadavkami normy STN ISO17025.
a) Všetky sťažnosti sú doručené formou kontaktného formulára, ktorý je dosutpný na webstránke spoločnosti ECOMED na nasledovnom linku : https://ecomed.sk/form-view/27
Každá zaslaná sťažnosť je prijatá do mailovej schránky na to určenej. Následne je posúdená, pričom o prijatí/neprijatí sťažnosti rozhoduje vedúci kalibračného laboratória.
b) Prijaté sťažnosti sú evidované vedúcim kalibračného laboratória v ”Knihe sťažností“, kde sú zaznamenávané aj všetky zistenia súvisiace s danou sťažnosťou. Sťažnosť je evidovaná pod prideleným číslom, aby sa k nej dalo kedykoľvek rýchlo a pomocou tohto identifikátora dostať.
c) Vedúci kalibračného laboratória zhromažďuje všetky podporné materiály súvisiace s riešením sťažnosti. Vedúci kalibračného laboratória alebo dotknutý technický manažér kalibračného laboratória príjmu adekvátne nápravné opatrenia. Po realizácii nápravných opatrení vedúci kalibračného laboratória preverí, či je sťažnosť vyriešená.
d.) Ak príjme spoločnosť ECOMED sťažnosť, zodpovedá za zhromaždenie a overenie všetkých informácií potrebných na hodnotenie oprávnenia sťažnosti.
e.) Kalibračné laboratórium Pipette LAB potvrdzuje prijatie sťažnosti a poskytuje sťažovateľovi správy o postupe vybavovania a o jeho výsledku. Sťažovateľ je o prijatí a vybavovaní informovaný elektronickou poštou.
f.) Výstupy zo sťažností, ktoré sa oznamujú sťažovateľovi, sú vytvorené alebo preskúmané a schválené vedúcim kalibračného laboratória, ktorý nie je zapojený do pôvodných činností laboratória, ktorých sa sťažnosť týka. Ak je vedúci kalibračného laboratória zapojený do pôvodných činností kalibračného laboratória Pipette LAB, poverí riešením a preskúmaním vyriešenia sťažnosti nezapojeného pracovníka kalibračného laboratória Pipette LAB.
g.) Ak je to možné, vedúci kalibračného laboratória poskytuje sťažovateľovi formálne oznámenie o ukončení procesu vybavovania sťažnosti, formou elektronickej pošty.
Na podanie sťažnosti použite prosím nasledovný formulár :