Poznámka : Videá pod záložkami sa začnú prehrávať až po úplnom načítaní. Prosím počkajte kým sa video nenačíta.

Ako sa zaregistrovať

Kliknite na “PRIHLÁSENIE / REGISTROVAŤ SA” v hornej časti webstránky. Prosím zadajte Vašu mailovú adresu a ďalšie požadované náležitosti pre registráciu a vytvorenie účtu. Po odoslaní Vám príde mail s odkazom, na ktorý je potrebné kliknúť, aby ste Váš účet aktivovali. Po aktivácií sa budete môcť prihlásiť.

Prečo sa zaregistrovať

Po registrácií sa Vám zobrazia ceny produktov a nebudete ich musieť dopytovať. V prípade, že nemôžete vytvoriť objednávku on-line viete si generovať aj cenové ponuky na konkrétne počty produktov. Pre bližšie informácie si prosím pozrite ďalšiu záložku.

Cenové ponuky funkčnosť a rýchlosť pozrite si ako funguje náš systém

Pokiaľ z nejakého dôvodu nemôžete vytvoriť objednávku on-line. Stačí požiadať o cenovú ponuku na presnú zostavu a množstvo produktov.

Môžete využiť 2 spôsoby

1.)  V prípade, že ste registrovaný viete do CP zadať a uplatniť aj zľavový kupón, bez registrácie toto nie je možné! Produkty vkladajte priamo do “KOŠÍKA”. V košíku kliknite na tlačidlo “SKONTROLOVAŤ A OBJEDNAŤ”. Nezabudnite prosím zaškrtnúť aj políčko “Prečítal/a som si všeobecné obchodné podmienky a súhlasím s nimi a následne kliknite na tlačidlo “VYGENEROVAŤ AKO CP”.

Výhody, ktoré Vám tento systém poskytuje :

  • CP dostanete na určený mail, pokiaľ ste registrovaný a prihlásený iniciály sa doplnia do žiadosti automaticky a nemusíte nič manuálne vypisovať.
  • V prílohe mailu budete mať priloženú oficiálnu CP vo formáte PDF
  • CP sa zároveň archivujú pod Váš účet kde sa k nim viete v prípade potreby rýchlo dostať, môžete tiež stiahnuť PDF súbor ak ste ho stratili alebo neviete nájsť mail, prijať CP a vytvoriť tak objednávku, alebo CP aj odmietnuť
  • CP v PDF môže byť predložená nadriadeným na schválenie
  • Využite aj možnosť pridávať produkty, ktoré pravidelne objednávate do “OBĽÚBENÝCH POLOŽIEK”, takto sa k nim dostanete hneď a nemusíte ich vždy pracne vyhľadávať.

2.) Ak nie ste zaregistrovaný, môžete požiadať tak, že budete vkladať produkty do “CENOVEJ PONUKY” po vložení všetkých produktov, o ktoré máte záujem, prosím vyplňte všetky požadované údaje a kliknite na “VYŽIADAŤ OFICIÁLNU CP” V krátkej dobe Vám bude cenová ponuka poslaná.

Obľúbené položky

Pri každom produkte sa nachádza možnosť pridať medzi obľúbené. Po kliknutí na srdiečko v pravom hornom rohu obrázka sa produkt umiestni medzi obľúbené položky a už ho viac nemusíte pracne vyhľadávať. Tento zoznam je zároveň dostupný aj z Vášho účtu. Pozrite si krátke video nižšie prosím.

Zmena meny (EUR - CZK)

Zmenu meny môžete vykonať v detaile produktu, alebo v ľavom stĺpci pod MENU. Pozrite si krátke video nižšie prosím. Pre zobrazenie cien musíte byť registrovaný. Pokiaľ pristupujete do nášho webu z mobilu alebo tabletu, zmenu meny viete vykonať v pokladni kde sa Vám vľavo zobrazí táto možnosť…

Mám zľavový kupón ako ho uplatním ?

Ak máte zľavový kupón dá sa uplatniť v pokladni alebo v košíku. Zľavové kupóny platia za určitých podmienok. Prečítajte si vždy tieto podmienky na kupóne alebo ak je kupón v elektronickej forme tak v emaily. Kupón je možné uplatniť aj na zostavu v cenovej ponuke, toto je však možné iba vtedy ak ste registrovaný. Namiesto pridať do “Cenovej ponuky” pridávajte produkty do košíka a postupujte tak ako je popísané v záložke “Cenové ponuky, funkčnosť a rýchlosť”.

Nedá sa mi prihlásiť do môjho účtu

V prípade, že sa Vám nedá prihlásiť do Vášho účtu.

  • Skontrolujte či ste zadali správne prihlasovacie meno resp. e-mailovú adresu pod ktorou ste registrovaný
  • Uistite sa, že ste zadali správne heslo
  • V prípade potreby si viete heslo resetovať

Ak sa Vám aj napriek tomu, že zadávate správne údaje nedarí prihlásiť sa do Vášho účtu, choďte priamo na nasledovný link : https://ecomed.sk/moj-ucet/

Niekedy sa môže stať, že kvôli “COOKIES” a dočasnej pamäti “CACHE” môžu nastať komplikácie pri prihlásení. V prípade, že sa budete prihlasovať priamo na hore uvedenom linku, nemali by ste mať problém.

V prípade, že problémy pretrvávajú kontaktujte nás prosím.

Odber noviniek - Newsletter

V dnešnej rýchlej dobe dostávame neustále množstvo mailov, o ktoré nemáme primárne záujem. Plne si uvedomujeme, že dostávať neustále takéto maily nie je vždy optimálne. Z tohto dôvodu spoločnosť ECOMED posiela “Newslettre” resp. informačné listy maximálne 2x za mesiac. Informujeme vyslovene o dôležitých zmenách, novinkách a udalostiach, prípadne o aktuálnych akciách na produkty z nášho portfólia. Z Newslettru je možné sa kedykoľvek odhlásiť.

Mám poškodenú pipetu alebo iný dávkovač a potrebujem servis

 

Autorizovaný servis pipiet

Spoločnosť ECOMED poskytuje autorizovaný záručný a pozáručný servis na všetky “Liquid Handling produkty” (pipety, dávkovače, pipetory..) firmy SARTORIUS-BIOHIT. V prípade, že potrebujete servis môžete využiť náš formulár “Žiadosť o posúdenie stavu pipety”. Prvotná diagnostika a určenie problému je zdarma. Následne sa vyčíslia náklady spojené s opravou Vašej pipety, ktoré sa Vám pošlú mailom. Môžete sa rozhodnúť či pipetu chcete alebo nechcete opraviť. V prípade, že sa Vám náklady budú zdať privysoké, Vašu pipetu Vám vrátime bez toho, aby sme si niečo účtovali.